26 September 2018

BBM3410/18: 🌼🌼 About Me 🌼🌼

😎 Hi ! Nama saya Ummu Nusrah Binti Omar. Saya merupakan pelajar Bahasa dan Linguistik Melayu di Universiti Putra Malaysia. Sekarang saya dah tahun akhir di UPM. Sedihnyaa πŸ˜’ Hahaha. Saya tinggal di Bera, Pahang. Kalau nak makan gulai ikan patin tempoyak yang sedap dan original, boleh lah datang Temerloh πŸ˜‹ Saya mempunyai 2 orang adik beradik dan saya bongsu πŸ™† Saya suka melancong lebih-lebih lagi dengan kawan-kawan 🚀 Buat masa ni dalam Malaysia, saya tak pernah ke Sabah dan Sarawak. Tahun depan insyaAllah akan ke sana. Hobi saya juga mengambil gambar yang menarik dan pemandangan yang cantik πŸ“Έ Haa contohnya macam dekat bawah ni :

Yang ni di Indonesia πŸ’–

Di Indonesia juga tapi lupa lah dekat mana πŸ˜‚

Buat masa ni, itu ja lah kot. Nanti kita sambung blog seterusnya πŸ˜‰ Terima kasih kerana membaca !