23 October 2018

BBM3410/18: Makanan Dan Makanan 🍱

📅 23 Oktober 2018 (Selasa) 💙 

Holaaa 😇 Sihat tak semuanya ? Haa harini saya nak kongsi sikit apa hobi saya haha 😂 Saya suka makan lah, itu hobi ke ekk ? 😆 Tapi saya jenis tak suka makan pedas hm 🍃 Rugi juga lah, kalau dekat rumah tu cili kena kurang disebabkan saya haha 😜 Tapi saya lebih suka pencuci mulut berbanding yang lain lah 💝 Saya nak tunjuk lah sikit apa yang saya makan, asal makanan yang sedap atau baru nak cuba makan, mesti saya ambil gambar then upload dekat story Instagram 😙 Mesti ramai kecam sebab upload gambar makanan haha 😈 Mai tengok makanan yang adoo dan saya mulakan dengan makanan favourite saya 😍

Macaroon

Cheese Cake

Mango Cheese Cake, Banana Split, Pavlova, Waffle

Triple Chocolate Waffle

Sangkaya

Pavlova

Macaroon dan Cheese Cake

Cendol nak cendol ? Haha

Memang semuanya sedap haha 😩 Duit pun sedap juga 😜 Tapi bab makanan ni jangan nak berkira sangat wey, hang makan ja apa hang nak 💘 Hahaha. Okay, next gambar ni makanan yang berat sikit 🍲

Nasi Ayam Rangup

Chicken Meatball

Nasi Lemak Udang 

Tasty Chicken Wings

Satey Ayam

Honey Mustard Cheesy Fried Chicken Bumbuk dan Spicy Yangnyeom Wings

Mamamia Beef Meatball

Pizza Blazing Seafood

Lamb Mandy

Buat masa ni, ni ja lah makanan yang ada gambarnya. Hahaha. Selebihnya telan terus 😜 Nanti kalau ada makanan yang best, saya share dengan korang ye ! Huhu. Okay bye 🍟🍔🍕🍗🍝