01 November 2018

BBM3410/18: Cuti Midsem Bukan Sekadar Cuti 🐞

📅 22 Oktober 2018 (Isnin) 💙

Salam Jumaat semua ! Im back gais hahaha 😂 Minggu ni minggu cuti pertengahan 👐 Tapi saya balik rumah pun ada hal ja, maklumlah sem akhir ni sibuk benor 😆 Bukan anak derhaka tau hm 👀 Hahaha 
.
.
.
Cuti pertengahan yang panjang ni, Prof bagi tugasan juga macam biasa 🍀 Suka betul lah tugasan kali ni sebab boleh ambil gambar yang cantik haha 🙈 Mulanya Prof ingatkan kami update media sosial yang ada, macam blog ni kena update 3 post setiap minggu, Twitter pula satu hari satu tweet dan Instagram kena post gambar serta hashtag yang Prof nak 😊 Jadinya, tugasan melalui Instagram kali ni kena ada #KampungKu 🏡 Kampung saya moden sangat tak rupa kampung hahaha 😂 Maka saya pun bercadang untuk buat short vacay ke tempat menarik di Pahang untuk menggantikan kampung saya yang moden di Temerloh, Pahang tu 💋
.
.
.
Prof kata dalam masa seminggu cuti ni, kena post 10 gambar tak kisah lah suasana ke, pemandangan ke, manusia ke atau haiwan 😘 Janji kau post hahaha. Ni memang hobi saya jalan-jalan merata tempat 💕 Nah gambar sekadar hiasan 👇 Haha

Kalau banyak duit, memang pi dah sini - Switzerland

Tunggu lah next post ye ! Hahaha . Terima kasih sudi membaca 💄