10 October 2018

BBM3410/18: Dear Friends, Lets Vacay Till Decay 💟

📅 11 Oktober 2018 (Khamis) 💙

Holaa semua. 🍄 Sihat ? Hahaha . 😇 Harini nak kongsi sikit dengan you all dengan hobi saya yang santai ni. Hahaha. Saya kaki jalan. Sangat suka pergi sana sini. Haha. 😎 Tak kisah lah sorang ke dengan kawan ke, family ke. Hahaha. Sangat suka ! 😁 Meh nak bentang sikit peta Mesia dekat sini:


Mesia sangat hahaha 😂
Nak dikatakan belah West Malaysia ni semua dah pi. Tapi yang tak official Pulau Pinang, Perlis, Kedah, Kelantan dan Johor 🐾 Hahaha. East Malaysia ja tak pernah jejak langsung. Tahun depan insyaAllah akan ke sana kalau tak ada apa-apa halangan. Ni lah nak kongsi sikit gambar yang ada, banyak gambar dah hilang. 🐐 Mana entah perginya. Hahaha. Ayuh segarkan mata:

Melaka
Selangor
Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur
Terengganu
Negeri Sembilan
Perak
Wilayah Persekutuan Putrajaya


Banyak sebenarnya, 🍓 tapi itulah. Mana yang ada ja saya dapat kongsi dengan you all. Hahaha. Kalau Nampak baju sama, seluar sama dalam gambar tu, 😂 tu tanda saya pergi tempat tu dalam masa sehari. Contoh harini saya gerak jam 12 pagi, kemudian saya overnight dan keesokkannya saya pi destinasi yang lain. hahahaha 👯 Nanti saya share lagi ye ! Bye bye 💘