03 October 2018

BBM3410/18: Sukan Tapi Masih Gebu 😜

📅 04 Oktober 2018 (Khamis) 💙

Hi 🙋 Kali ni saya nak berkongsi sikit lah tentang apa yang saya lakukan sepanjang berada di universiti, erti kata lain, sepanjang saya bergelar mahasiswa hahaha 😘 Saya sangat gembira dengan apa yang saya lakukan . Sangat bersemangat ! Hahaha. Saya di UPM, menyertai pasukan Petanque UPM dari sem satu lagi haha. Lama kan ? 😂 Tapi banyak sangat ilmu yang saya tak peroleh dan aplikasikan dalam latihan dan juga pertandingan.



Meh saya kongsi sikit, dari bila saya kenal sukan Petanque ni haha. Saya mula atau berjinak dengan Petanque ni umur 13 tahun lagi, waktu tu dekat Sekolah Menengah lah semestinya haha. Saya tak minat sebenarnya Petanque ni. Dalam hati saya, apa bendee lah sukan ni, kejar benda yang tak dapat hahaha. Memang saya kutuk sukan ni dulu. Itu dulu lahhh. Akhirnya saya tewas. Ini berpunca daripada abang saya 😒 Nama abang saya Mohamad Nor Nasyrieq bin Omar 🙆 Haa dia lah punca membuatkan saya terjebak dengan sukan Petanque ni. Hahaha. Masa Sekolah Menengah setakat pencapaian tu ada lah boleh buat duit poket sikit haha. Alhamdulilah. Saya di Sekolah Menengah dulu suka terlibat dengan sukan atau aktiviti yang dapat menyumbangkan pendapatan dekat saya 🤑 Haha. Saya kan suka makan 🍗🍕🍔🍤🍰 Suka sangat buru makanan dari dulu sampai lah sekarang. Hmm . Sukaa ! 😋 Ni saya kongsikan sikit gambar-gambar sepanjang saya terlibat dalam sukan ni 😎

Ni waktu SUKIPT di UKM, Bangi 

Banjir pun tak ada hal haha 😂

Yang baju biru tu Coach Hasmil 

Ohh lupa haha 😄 You all kalau rajin boleh juga intai artikel ni haa:


Huhu . Ni sekadar perkongsian ja 😇 Lain padang lain belalang 🌾 Tak ke begitu ? Hahaha 😂

Haa semua ni gambar yang ada lah 😂 Nanti kita jumpa lagi untuk blog yang seterusnya ! Terima kasih sudi membaca 😺