01 November 2018

BBM3410/18: Konvo Ke Tu? Haha 💐

📅 28 Oktober 2018 (Ahad) 💙

Bertemu lagi gais haha 👻 Post ni sambungan dari minggu yang lepas, ada baca tak? Kalau tak baca, kena baca kang hgpa tak faham haha (paksa) 😜 Nah klik sini 💓 Hahaha. Sebenarnya, saya merancang buat kejutan untuk sahabat saya nih dan alhamdulilah berjaya dengan pertolongan sahabat saya lagi sorang haha 🌸 

Ni sahabat subahat saya - Syaffiq Musa a.k.a Tam CumiCumi

Berjalan lancar beb semuanya haha. Sampai lah hari kejadian, saya pun roger Syaffiq sambil menunggu sahabat saya keluar daripada dewan besar UPM tu haa 😝 Yang sorang tu agak terkejut juga dengan kehadiran saya haha 👽 Lagi sorang tu 50 50 lahh 😂 

Manusia berjubah ni sangat terkejut haha

Yang berjubah ni nama dia Ameer Firdaus a.k.a Mok Rus haha 😂 Dia sesi pagi, so kami tengok dia dulu, kemudian sesi petang yang lagi sorang tu pula 😎 Dalam gambar posisi kiri sekali berbaju peach nama dia Rizan Bakar a.k.a Jah Gojes 💃 Hahahaha 🌷

Yehh ni sesi petang 

Tahniah ye hgpa 💘 Hahaha. Ceria nau muka dah konvo 😋 Terima kasih hgpa baca post ni 😍 Nantikan post seterusnya bye bye ! 🙋
.
.
.
Depa semua ni sahabat Petanque saya dari mula-mula saya berjinak dengan team Petanque UPM 🙌 Okay ni betul-betul bye ! Hahaha 🍒