27 October 2018

BBM3410/18: Instagram, Twitter Dan Facebook ✨

📅 25 Oktober 2018 (Khamis) 💙

Hi gais ! Sihat tak ? 😎 Sekarang cuaca tak menentu lah 😓 Moga hgpa sihat belaka ye haha 😊 Harini nak cerita serba sedikit tentang media sosial yang saya ada haha 👧 

❤ Instagram ❤
Cakap tentang IG ni, masa tahun lepas saya tak silap, saya baru ada akaun IG ni, itu pun sahabat saya yang buatkan 😂 Mula tak reti, tapi akhirnya okay lah, takada lah noob sangat 🐟 Ni IG saya klik sini 🌲

Follow dan lawat kalau rajin 

Ada tugasan yang kami buat kemudian kena post dalam IG 🍟 Sama ada kumpulan atau individu haha 🌸 Jadi, Prof kata kalau ada Prof like gambar kita, Prof minta kami screenshot sebagai bukti 😜 Maka, inilah buktinya hahaha 👇


Mari reramai follow IG Prof 

❤ Twitter ❤
Akaun Twitter pun sahabat saya yang buat, sahabat yang sama pula tu hahaha 😋 Pelik juga, Twitter ni untuk apa kan haha 🙊 Kalau tak masuk kelas Multimedia dengan Prof, sampai tua lah tak tahu guna Twitter, entah-entah tak wujud langsung 😝 Ni Twitter saya klik sini ⛲

Follow dan lawat kalau rajin juga haha
Tweet pertama bersama bulus murung 

Ingat buat Twitter ni saja-saja ke ? Haha 😂 Ini pun Prof minta wujudkan haha, maka minggu ini kena retweet kawan punya tweet kemudian bukti macam biasa 🌷

Nampak tak warna hijau tu haa tu retweet
Follow lah kawan saya ni

❤ Facebook ❤
Ni legend, daripada sekolah lagi beb hahaha 😂 Hat ni saja-saja ja, kalau nak intai ke apa boleh lah klik sini 👶

Ada lah dari tak ada haha

Disebabkan minggu depan cuti seminggu, maka Prof pun memberi tugasan kepada kami 😁 Nantikan lah ye semua haha 👅 Thank you semua !