07 November 2018

BBM3410/18: Budak Gigi Besi Main Bola Besi 🎱

📅 06 November 2018 (Selasa) 💙

Holaaa semua 😃 Hari kelas tak ada sebab cuti Deepavali huhu 💥 Orang lain bersenang-lenang dekat rumah, dekat kolej, saya jam 5 pagi dah bangun sebab ada game harini hahaha 😂 Game nya dekat Kuala Selangor ja, tapinya nak buat persediaan sikit, jadinya kena gerak awal 🍀 
.
.
.
Dengan berbekalkan waktu trainning berapa jam, saya dengan tawakal main dalam keadaan yang agak tekanan haha 😖 Sebab ? Sebab tak cukup trainning haha 😕 Apakan daya, kalah dan menang adat pertandingan 🌾 Game tu memang lah game suka suki nama dia, tapi saya rasa suka duka sebab ramai otai dan berpengalaman 🐾 Nama lah game open kan. Saya nak share sikit gambar yang ada huhu 👇

Ni sekitar luar padang
Bawah bumbung padang dia ngeri haha
Ni UPM vs UPSI


Mencuba nasib ja lah main Petanque ni hahaha 😝 Tapi saya suka sangat Petanque ni walaupun banyak kali kalah, banyak kali duka daripada suka haha 🍁 Untuk itu, terima kasih partner saya, Ameer a.k.a Mok , sorry beb aku tak seperform waktu trainning biasa hahahaha 😞 Jangan serik tau hahaha. Sebenarnya, UPM hantar 7 team untuk game ni campur sekali dengan staf yang bersemangat ! 

Dari kiri: En Salleh, Razif, Julias, Huzaimi, Zaid, Syaffiq, Kak Wani,
Kak Mai, Ameer, saya, Amsyar dan Fitri

Apa pun saya tetap enjoy game ni, tapi lagi enjoy bila saya trainning hahaha 😂 Terima kasih semua ! Tunggu next post ye hgpa 👄

No comments:

Post a Comment