28 October 2018

BBM3410/18: Khas Buat Sohabat 👬

📅 25 Oktober 2018 (Khamis) 💙

Apa khabar semua 😇 Disebabkan minggu ni sibuk dengan Hari Konvokesyen, maka saya pun sibuk nak buat persediaan untuk sahabat saya 🌼 Hahaha 😂

Tahun depan giliran saya (Ke-43), insyaAllah

Saya pun pening nak bagi apa dekat depa ni 😆 Saya pun bincang dengan sahabat saya sorang ni dan bersepakat nak bagi yang simple ja dekat depa 😍 Maka saya pun jalankan tugas mencari apa barangan yang perlu dibeli 😀 Ini barang-barangnya:

🌴 Mulanya saya tempah bunga ros 🌹 Kang tempah hari kejadian kang takut habis stok atau apa kan, jadinya saya tempah awal 😃 Saya tempah ros biru dekat satu kedai ni 💙 Mulanya Miss tu kata ros putih tak ada stok untuk buat ros biru tu hm saya mula gelisah 😞 Signature saya kot ros biru ni hahaha 🙈 Lepastu dia kata, dia usahakan dan saya pun on bayar deposit terus 💋 Hari Sabtu petang saya pun pergi lah ke kedai tu untuk ambil ros yang saya tempah 💖 Dan inilah hasilnya 👇

Ini untuk seorang, jadinya ada 2 jambak

Amacam ? Cantik tak ? Hahaha

🌴 Selepas excited dengan ros biru tu, saya pergi kedai untuk cuci gambar letak dalam frame 🌺 Saya punya excited tengok ros biru tu sampai terbuang resit topup Celcom, entah mana saya buang hahaha 😂 Tak ada rezeki hm tak apa lah 😄 Ini gambar persetujuan bersama sahabat saya 👇

2 dari depan ni lah sahabat saya yang konvo 💝

🌴 Selesai dengan gambar dan frame, saya mencari coklat pula 🍫 Saya pilih coklat ni sebab saya suka, bukan sebab ikut bajet hahaha 😆 Dah bayar baru teringat yang coklat ni bukan untuk saya makan haha 😋 Pilih coklat beberapa jenis tu pun saya ambil masa dalam 1 jam lebih 💆 Hahaha, sebab tu saya suka beli barang sorang, kalau ramai kang kena maki 👽 Ini coklat yang dipilih selama 1 jam lebih 👇

Mengucap panjang kalau orang tengok resit hahaha

🌴 Dan yang terakhir saya tulis sikit apa yang patut untuk depa berdua ni 😎 Tulisan saya ni selalu sangat berubah, jadinya saya ambil kesempatan ni tulis yang paling cantik untuk depa dua haha 🙉 Hasil tangan saya 👇

Saja buat shadow shadow haha

Style baru letak dalam, bukan dekat luar

Barang-barang tadi saya letak dalam paper bag ni mudah sikit bagi depa pegang ✌ Haa, seronok tau buat persediaan untuk dorang ni hahaha 😂 Tunggu untuk post seterusnya ye ! Itu ja nak share dengan hgpa semua , goodbye 🎀