07 November 2018

BBM3410/18: Saya Pencinta Haiwan 🐼

📅 07 November 2018 (Rabu) 💙

Bertemu kembali hahaha 👋 Sayalah orang paling gembira plus bahagia bila dapat jumpa haiwan hahaha 😂 Harini saya dan sahabat ke Maeps untuk meluangkan masa dengan haiwan yang ada 💞

Waze ja tau, bayaran masuk RM20 (dewasa)

Banyak beb haiwan dekat sini 😍 Sesuai lah untuk semua peringkat umur haha 👪 Tadi pun masa saya pergi, ada rombongan murid sekolah huhu 👧👦 Okay lah, nak share haiwan yang saya sempat snap 👇👇

Arnab
Kucing - British Short Hair
Kucing - Apatahh baka dia haha
Seronok lah tengok dia ni hm
Ni biri-biri
Ular
Ayam dan ayam
Cantik kan katak ni
Rusa kan? Haha
Yang pasti ni bukan merpati tau haha
Kucing - British Short Hair
Burung Unta

Haa, banyak kan ! Seronok tapi tak puas lah sebab musim hujan 😌 Kena repeat lagi lepasni tak kira hahahaha 😂 Itu ja daripada saya, terima kasih sudi membaca, bye ! 💤😴😴

No comments:

Post a Comment